مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 10:302021-10-04سياسي

درباره غرفه ایران در اکسپو دبی: زیبا اما قاصر


معاون گردشگری با اشاره به تفاوت اکسپو دبی با اکسپوهای گذشته، اظهار کرد: این رویداد در نزدیکی ایران درحال برگزاری است و در شرایط اقتصادی و سیاسی که کشور قرار دارد، - استفاده از این فرصت، اهمیت آن را دوچندان می کند.

پاویون (غرفه) ایران در اکسپو دبی درحالی از سوی مجله معماری Architectural Design یکی از هشت پاویون برتر شناخته شده که به محتوای آن نقدهایی وارد شده است، آن چنان که معاون گردشگری می گوید: باید روی محتوا بیشتر کار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پاویون ایران در اکسپو 2020 دبی وارد چهارمین روز از فعالیت خود شده و گفته می شود طراحی و معماری آن مورد پسند واقع شده، اما به محتوای ضعیف و ناهماهنگ و بی ارتباط با زندگی آینده در ایران، نقدهایی وارد شده است.

استفاده کم از تکنولوژی، ابزارها و دانش نوین و بهره نبردن از خلاقیت در مفاهیم و محتوا و درهم تنیده نشدن آن با موضوع فرهنگ، صنعت و گردشگری و همچنین کم توجهی به موضوع توسعه پایدار، تکیه زدن بر سابقه تمدنی گذشته و ملموس نبودن شعار اکسپو پیوند ذهن ها، خلق آینده و ضعف در انتقال درست و دقیق مفهوم این شعار، در مقایسه با دیگر کشورها، از دیگر نقدهایی است که تا کنون برخی کارشناسان به پاویون ایران وارد کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درباره غرفه ایران در اکسپو دبی: زیبا اما قاصر

درباره غرفه ایران در اکسپو دبی: زیبا اما قاصر