مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 10:102021-10-04سياسي

انتقال ارزش های دفاع مقدس و انقلاب بالاترین تکلیف آموزش و پرورش است


انتقال فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بالاترین وظیفه و تکلیف آموزش و پرورش است لذا در این راستا از همه ظرفیت های نهاد تعلیم و تربیت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده خواهیم کرد.

- ایسنا/کرمان سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: انتقال فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بالاترین وظیفه و تکلیف آموزش و پرورش است لذا در این راستا از همه ظرفیت های نهاد تعلیم و تربیت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده خواهیم کرد.

علیرضا کاظمی ظهر امروز 12 مهرماه در ارتباط ویدئوکنفرانس با آیین افتتاحیه دومین جشنواره فرهنگی و هنری علمدار در راستای ترویج مکتب حاج قاسم در کرمان، عزت، استقلال، امنیت و اقتدار کشور را مدیون خون شهدا دانست و بیان کرد: سردار سلیمانی اسطوره بی نظیر و بی بدیل تاریخ کشور ماست و دلاورمردی ها و رفتار و سلوک او برای ما و دانش آموزان همواره الگو خواهد بود.

وی با بیان این مطلب که برای طی کردن این راه پر فراز و نشیب به روح شهدای بزرگ باید متوسل شویم و در ادامه سردار دل ها را الگوی فرهیخته و ماندگار کشور دانست و اظهار کرد: باید شخصیت شهید سلیمانی را سرلوحه همه ابعاد زندگی خود قرار دهیم زیرا ایشان الگوی جامع و کاملی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال ارزش های دفاع مقدس و انقلاب بالاترین تکلیف آموزش و پرورش است

انتقال ارزش های دفاع مقدس و انقلاب بالاترین تکلیف آموزش و پرورش است