مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 10:052021-10-04بين الملل

روزنامه ترکیه ای: آمریکا خودروهای زرهی جدید به شبه نظامیان کُرد سوریه داد


منابع ترکیه ای می گویند دولت آمریکا در ادامه حمایت های نظامی و لجستیکی از شبه نظامیان کُرد سوری، تجهیزات جدید از جمله تعدادی خودروهای زرهی به این گروه ها ارائه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علی رغم هشدار کشورهای مختلف منطقه به آمریکا درخصوص حمایت از شبه نظامیان کُرد در سوریه، واشنگتن اما همچنان به پشتیبانی نظامی از گروه موسوم به یگان های مدافع خلق (ی.

پ.

گ) ادامه می دهد.

روزنامه دیلی صاباح امروز (دوشنبه) گزارش داد که یگان های مدافع خلق اخیراً فیلم هایی از خودروهای زرهی بِرَدلی را که واشنگتن به آنها ارائه کرده بود، در رسانه های اجتماعی منتشر کرده است.

دیلی صاباح در ادامه نوشت: علاوه بر این، مجلس نمایندگان آمریکا ماه گذشته لایحه بودجه نظامی 778 میلیارد دلاری برای سال 2022 را تصویب کرد، که در آن اعطای کمک 177 میلیون دلاری به سازمان تروریستی ی.

پ.

گ پیش بینی شده است .

بر اساس این گزارش، لایحه مذکور حقوق پرداختی به شبه نظامیان کُرد، هزینه های آموزش، مهمات جنگی، پشتیبانی و تجهیزات لجستیکی شامل موشک، اسلحه های سبک و سنگین، خمپاره انداز و راکت انداز و همچنین نگهداری و تعمیر آنها را پوشش می دهد.

این روزنامه در ادامه توضیح داد: واشنگتن از بودجه نظامی خود در 5 سال گذشته نزدیک به 2 میلیارد دلار به این گروه تروریستی کمک م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه ترکیه ای: آمریکا خودروهای زرهی جدید به شبه نظامیان کُرد سوریه داد

روزنامه ترکیه ای: آمریکا خودروهای زرهی جدید به شبه نظامیان کُرد سوریه داد