مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-04سياسي

نشان فداکاری به مدیر طرح های محرومیت زدایی نزاجا اهدا شد


نشان فداکاری مصوب فرماندهی معظم کل قوا، توسط فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به سرهنگ خلبان ولی رحمانی، فرمانده دانشکده هوانیروز و مدیر طرح های محرومیت زدایی نزاجا اهدا شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نشان فداکاری مصوب فرماندهی معظم کل قوا، توسط فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به سرهنگ خلبان ولی رحمانی، فرمانده دانشکده هوانیروز و مدیر طرح های محرومیت زدایی نزاجا اهدا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران که به همراهی امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش برای بازدید از توان رزمی یگانهای ارتش به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است، در شهرستان خاش، نشان فداکاری مصوب فرماندهی معظم کل قوا را به سرهنگ خلبان ولی رحمانی اهدا کرد.

سرهنگ خلبان ولی رحمانی، فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش و مدیر طرح های محرومیت زدایی نزاجا، برای خدمت به مردم سیستان و بلوچستان، در خاش مستقربود، پس از دریافت این نشان گفت: جان و دلم را در اطاعت از سلسله مراتب فرماندهی در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و نیز در خدمت به مردم وقف کرده ام و هر اقدامی انجام شده است، انجام وظیفه سربازی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشان فداکاری به مدیر طرح های محرومیت زدایی نزاجا اهدا شد

نشان فداکاری به مدیر طرح های محرومیت زدایی نزاجا اهدا شد