مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-04اقتصادي

معدن مس سونگون وقفی است/ پیگیری حقوقی از شرکت ملی صنایع مس ایران


مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: معدن مس سونگون وقفی بوده و پیگیری های حقوقی در این خصوص درحال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خصوص وقفی بودن مس سونگون گفت: معدن مس سونگون وقفی است و پیگیری حقوقی از شرکت ملی صنایع مس ایران در این خصوص در حال انجام بوده و طبق روال اداری و قانونی پیش می رود.

وی سپس با اشاره به آغاز دهه وقف گفت: گستره وقف و نیت های واقفان خیراندیش در عرصه های مختلف علمی، فکری، اقتصادی، صنعتی و کشاورزی بوده و در این زمینه آذربایجان شرقی جزو استان های برتر در حوزه وقف است.

حسینی با تاکید بر اینکه با توجه به محدودیت های کرونایی و شیوع این بیماری منحوس بسته های معیشتی و بهداشتی به نیت واقفان در موقوفات پخش شد، افزود: در این 20 ماه از آغاز شیوع ویروس کرونا 52488 بسته معیشتی به ارزش هر کدام 500 هزار تومان پخش شده است.

وی همچنین از پخش بیش از 48 هزار بسته بهداشتی، 253 هزار غذای گرم، 200 لباس بیمارستانی و ذبح 232 قربانی خبر داد و افزود: 25 مورد از گروه های جهادی نیز در قالب 114 نفر به مناطق محروم و کم برخوردار اعزام شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با بیان اینکه 5700 بسته معیشتی در دهه محرم توزیع شد، گفت: طی دهه محرم همچنین حمایت از هیأت های حسینی در اولویت کاری ما بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدن مس سونگون وقفی است/ پیگیری حقوقی از شرکت ملی صنایع مس ایران

معدن مس سونگون وقفی است/ پیگیری حقوقی از شرکت ملی صنایع مس ایران