مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-04سياسي

تهیه مستند تلویزیونی آخرت ذخیره سی با حضور خیران و واقفان بنام آذربایجان شرقی


مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از تهیه و پخش مستند تلویزیونی آخرت ذخیره سی با حضور خیران و واقفان به نام استان در طی دهه وقف خبر داد.

- تهیه مستند تلویزیونی "آخرت ذخیره سی" با حضور خیران و واقفان بنام آذربایجان شرقی ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از تهیه و پخش مستند تلویزیونی "آخرت ذخیره سی" با حضور خیران و واقفان به نام استان در طی دهه وقف خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح این خبر گفت: در راستای تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف و کار خیر، با همکاری مرکز صدا و سیمای استان مستندی تحت عنوان آخرت ذخیره سی در پنج قسمت تهیه و از روز شنبه هفته آتی در قاب تلویزیون به نمایش درمی آید.

وی افزود: هر قسمت از این مستند در 15 دقیقه پخش شده و خیران و واقفان به نامی که در حوزه ایتام، مستمندان، ازدواج، توزیع بسته های معیشتی و .

فعالیت کرده و کارهای خیری از خود به یادگار می گذارند، به بیان توضیحاتی از زندگی خود و دلیل ورود به حوزه امور خیریه می پردازند.

وی ادامه داد: تهیه و پخش چنین برنامه هایی در راستای ترویج فرهنگ وقف از سوی اداره کل اوقاف استان طی سال های گذشته مدنظر بوده ولی برای اولین بار قرار است تا برنامه ای با حضور خیران نیک اندیش استان تهیه شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه مستند تلویزیونی آخرت ذخیره سی با حضور خیران و واقفان بنام آذربایجان شرقی

تهیه مستند تلویزیونی آخرت ذخیره سی با حضور خیران و واقفان بنام آذربایجان شرقی