مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 08:452021-10-04سياسي

فهرست منتخبان عضویت در کمیسیون طرح حمایت از کاربران فضای مجازی


اسامی نمایندگان منتخب 9 کمیسیون برای عضویت در کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی، مشخص شد.

- ، کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی قرار است با عضویت حدود 23 نفر در قالب اصل 85 قانون اساسی تشکیل و به بررسی جزییات این طرح برای تصویب نهایی بپردازد.

مطابق با آنچه که تاکنون اعلام شده است، 9 کمیسیون نمایندگان منتخب خود را برای عضویت در این کمیسیون مشترک اعلام کردند.

علاوه بر کمیسیون های برنامه و بودجه، اصل 90، صنایع و معادن، اقتصادی، فرهنگی، آموزش و تحقیقات، نمایندگان منتخب کمیسیون های جهش تولید، قضایی و اجتماعی نیز به تازگی معرفی شده اند.

بر این اساس ترکیب 21 عضو کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی به شرح زیر است: الیاس نادران و مهرداد گودرزوند چگینی از کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس نصرالله پژمانفر از کمیسیون اصل 90 رضا تقی پور، لطف الله سیاهکلی، علی جدی و مصطفی طاهری از کمیسیون صنایع و معادن احمد امیرآبادی فراهانی و محمد باقری بنابی از کمیسیون اقتصادی غلامرضا منتظری، بیژن نوباوه وطن، حسین میرزایی و سیدعلی یزدی خواه از کمیسیون فرهنگی احمدحسین فلاحی و مهرداد ویس کرمی از کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس محسن زنگنه و غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فهرست منتخبان عضویت در کمیسیون طرح حمایت از کاربران فضای مجازی

فهرست منتخبان عضویت در کمیسیون طرح حمایت از کاربران فضای مجازی