مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 08:352021-10-04سياسي

جای خالی الگوی ایده آل برای زندگی زوجین


همواره آمار طلاق و تاثیرات منفی اجتماعی آن توسط کارشناسان و متولیان امر مطرح و تشریح می شود اما آنچه در این میان مغفول مانده، معرفی الگوی ایده آل برای زندگی زوجین است.

- - گروه استان ها؛ سالانه تحقیقات و مباحث زیادی پیرامون ریشه های طلاق در کشور صورت می گیرد که سعی می شود از آن، برای جلوگیری از این آسیب اجتماعی بهره گرفته شود.

هر ساله شرح وضعیتی از طلاق و مجموعه اقدامات کم اثر علیه آن منتشر می شود آنهم در جامعه ای که ظرفیت این را دارد که حضرت محمد (ص) را الگوی زندگی خانوادگی خود قرار دهد.

در آخرین شرح وضعیت از عوامل طلاق در کشور، رییس دبیرخانه رصد آسیب های اجتماعی و معلولیت ها سازمان بهزیستی، سه عامل اصلی طلاق را عدم مسئولیت پذیری، بی توجهی و بی احترامی عنوان کرد.

راهکار این سازمان برای مقابله با طلاق، طرح کنترل و کاهش طلاق است، این طرح با بررسی طلاق های توافقی و در برخی موارد طلاق های یک طرفه در بستر سامانه تصمیم سعی در رساندن این پرونده ها به سازش پایدار دارد، علاوه بر این، اقدامات و آموزش های روانی اجتماعی لازم و ارتقایی نیز برای جامعه هدف انجام می شود.

خانواده در طول چرخه زندگی به دلیل عملکرد گسترده و عین حال پیچیده اقتصادی، فیزیکی، اجتماعی و عاطفی دستخوش تغییر و تحول بسیار گردیده است اما کماکان در اصولی نیازمند نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی الگوی ایده آل برای زندگی زوجین

جای خالی الگوی ایده آل برای زندگی زوجین