مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 08:252021-10-04سياسي

ویژه برنامه های رادیو قرآن برای روزهای پایانی ماه صفر


رادیو قرآن به مناسبت ایام آخر صفر که مصادف با رحلت حضرت رسول (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا(ع) است ویژه برنامه های مختلف را به روی آنتن می برد.

- رادیو قرآن به مناسبت ایام آخر صفر که مصادف با رحلت حضرت رسول (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا(ع) است ویژه برنامه های مختلف را به روی آنتن می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ مرثیه عرشیان با نگاهی به آیین های عزاداری هر روز با پخش گزارش زنده از مراکز مذهبی (مشهد،کربلا و قم ) و همچنین پخش زنده تلاوت قاری های برجسته از مشهد مقدس به تهیه کنندگی فاطمه گنجی ، گویندگی حمید عبیری و با حضور کارشناسان حجت الاسلام سید ناصرالدین نوری زاده،حجت الاسلام سیدمهدی حائری زاده و حجت الاسلام محمدرضا دهدست ، از روز 28 تا 30 ام ماه صفر ساعت 10 تا 10:50 تقدیم شنوندگان خواهد شد .

در حریم نور کار دیگر گروه علوم قرآنی شبکه رادیویی قرآن می باشد که سه روز پایانی ماه صفر در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه 12 تا 14 مهر ماه از شب رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) تا شب شهادت امام رضا (ع) با رویکرد اعتقادی،معرفتی و اخلاقی به خطبه امام رضا (ع) درباره امامت با تاکید بر اشتراک های مقام نبوت و امامت، نبوت پشتوانه ی ولایت، سیر به سوی انسان کامل و رابطه حضوری با امام (ع) ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های رادیو قرآن برای روزهای پایانی ماه صفر

ویژه برنامه های رادیو قرآن برای روزهای پایانی ماه صفر