مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 07:502021-10-04سياسي

رسانه ها برای جلوگیری از موقوفه خواری کمک کنند/دریافت یک هزار سند برای موقوفات


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با ارائه گزارشی از فعالیت های این اداره در حوزه توزیع بسته های معیشتی، توزیع غذای گرم، اهدای تجهیزات پزشکی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین ستار علیزاده صبح امروز در جمع اصحاب رسانه در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با بیان اینکه وقف حلال بخشی از راه حل مشکلات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مردم است، اظهار کرد: تمامی افراد می توانند هم از وقف بهره برده و هم با نگاه دینی، انسانی و اسلامی و با هر قومیت و با هر سن و جنسیت وقف را انجام دهند.

وی با بیان اینکه خداوند با وقف زمین برای انسان ها بزرگ ترین واقف است، افزود: وقف نماد مردم داری خدا، پیامبران و اهل بیت (ع) است و نگاهی دلسوزانه از سوی واقف نسبت به جامعه انسانی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان، وقف را صدای بلند واقف به جوامع انسانی و ارزش ذاتی فطری بشری عنوان کرد و گفت: یکی از کلیدی ترین ارکانی که می تواند به ما کمک کند رسانه ها هستند، آن ها می توانند وقف را از محجوریت بیرون آورند و با نگاه درست می توانند در این امر خیرخواهانه در ترویج فرهنگ وقف همکاری کنند.

علیزاده با تأکید بر اینکه رسانه ها می توانند با موقوفه خواری جلوگیری کنند، بیان کرد: وقف تمدن ساز و فرهنگ ساز است و اصحاب رسانه می توانند در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها برای جلوگیری از موقوفه خواری کمک کنند/دریافت یک هزار سند برای موقوفات

رسانه ها برای جلوگیری از موقوفه خواری کمک کنند/دریافت یک هزار سند برای موقوفات