مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 07:452021-10-04سياسي

رویداد پیشگام با هدف شناسایی و حل مشکلات استان، آغاز به کار خواهد کرد


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: رویداد پیشگام با همکاری مشترک رسانه ها و مجموعهٔ استان با هدف شناخت دقیق مسائل، ریشه یابی و ارائهٔ پیشنهادات و راهکارها برای حل مشکلات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام محمدجواد زهرایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین، در نشست خبری که صبح امروز با موضوع برگزاری رویداد پیشگام در محل سازمان تبلیغات استان قزوین برگزار شد، عنوان کرد: همکاری مشترک رسانه ها و مجموعهٔ استان برکاتی برای استان خواهد داشت.

وی ادامه داد: یکی از رسالت های حوزهٔ رسانه را بحث شناسایی مسائل استان در سطح ملی و سطح بین الملل می دانیم و شناخت دقیق مسائل، ریشه یابی و ارائهٔ پیشنهادات جدی برای حل آن مسائل یکی از وظایف جدی رسانه ها است.

زهرایی اظهار کرد: وقتی خبرها را پیگیری می کنیم، می بینیم یک جوان با شجاعت برای پیگیری مسئله ای ورود پیدا می کند و ممکن است یک جایی توبیخ هم بشود، اما مسئله را می شناسد و ورود می کند و راهکار هم ارائه می دهد، و این اتفاق بسیاری خوبی است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: ظرفیت سازی از استعدادهایی که فهم دقیقی از مسائل دارند، می توانند مسائل را دقیق شناسایی کنند و راهکار ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد پیشگام با هدف شناسایی و حل مشکلات استان، آغاز به کار خواهد کرد

رویداد پیشگام با هدف شناسایی و حل مشکلات استان، آغاز به کار خواهد کرد