مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 07:252021-10-04اقتصادي

شاسی بلند رکستون G4 جدید وارد بازار ایران شد (+تصاویر و مشخصات)


سانگ یانگ رکستون G4 جدید بیشتر در نمای جلو دچار تغییرات شده و لذا در زمینه موتور همچان همان موتور 2 لیتری توربوشارژ با توان 222 اسب بخار و 350 نیوتون متر گشتاور دارا است که جعبه دنده شش سرعته Aisin نیز قدرت را به چرخ های جلو و عقب این SUV می رساند.

- شاسی بلند رکستون G4 جدید وارد بازار ایران شد (+تصاویر و مشخصات) سانگ یانگ رکستون G4 جدید بیشتر در نمای جلو دچار تغییرات شده و لذا در زمینه موتور همچان همان موتور 2 لیتری توربوشارژ با توان 222 اسب بخار و 350 نیوتون متر گشتاور دارا است که جعبه دنده شش سرعته Aisin نیز قدرت را به چرخ های جلو و عقب این SUV می رساند.

به تازگی در آگهی های خرید و فروش خودرو شاهد عرضه خودرو شاسی بلند رکستون G4 طرح 2021 جدید در ایران هستیم که گویا این خودروها در یک شرکت داخلی مونتاژ و با مدل 1400 روانه بازار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران رکستون جی 4 در رده SUVهای متوسط قرار می گیرد که ابعاد به مراتب بزرگتری نسبت به کراس اوورهای متوسط دارد.

رکستون G4 بزرگترین محصول کمپانی سانگ یانگ کره جنوبی به حساب می آید.

با توجه به اینکه سانگ یانگ ساختار شاسی و اتاق مستقل را برای رکستون G4 در نظر گرفته است، این خودروی کره ای در جایگاه SUVهای واقعی قرار می گیرد و به نوعی قابلیت های برای سفرهای آفرودی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاسی بلند رکستون G4 جدید وارد بازار ایران شد (+تصاویر و مشخصات)

شاسی بلند رکستون G4 جدید وارد بازار ایران شد (+تصاویر و مشخصات)