مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 07:202021-10-04اقتصادي

6 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی به روستاهای میامی اختصاص یافت


شش میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی برای شهرستان در نظر گرفته شده که در زمینه مشاغل روستایی به خصوص توانمند سازی بانوان استفاده می شود.

- ، احمد ملایری صبح دوشنبه در نشست کارگروه امور بانوان میامی به میزبانی فرمانداری با اشاره به تلاش های صورت گرفته در راستای ارتقای مشاغل به خصوص در حوزه خانگی و زنان بیان کرد: در سال گذشته 20 درصد از تسهیلات مشاغل خانگی استان سمنان به شهرستان میامی اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه در سال جاری شش میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی برای شهرستان میامی در نظر گرفته شده که بانوان شاغل در منازل می توانند با ارائه طرح های خود، از این تسهیلات استفاده کنند، افزود: این تسهیلات فرصت خوبی برای اشتغال و توانمند سازی روستاییان به خصوص زنان است.

تغییر نگرش در کودک همسری فرماندار میامی در دیگر بخش سخنان خود درباره اقدامات صورت گرفته در حوزه زنان و مقابله با آسیب های اجتماعی، توضیح داد: در بحث تاب آوری اجتماعی، کارگاه های متعددی طی سال های گذشته در روستاهای شهرستان برگزار شده است.

ملایری بیان کرد: یکی از مهم ترین مشکلات مربوط به بانوان شهرستان میامی به ویژه در بخش کالپوش، مقوله مربوط به معضل کودک همسری است که با برگزاری دوره های آموزشی توانسته ایم در برخی روستاها شاهد تغییر نگرش باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی به روستاهای میامی اختصاص یافت

6 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی به روستاهای میامی اختصاص یافت