مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 07:152021-10-04سياسي

انعقاد تفاهمنامه بین بانک ملت و بیمه آسیا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت در مراسم امضای این تفاهمنامه که مسعود بادین مدیر عامل شرکت بیمه آسیا و جمعی از مدیران ارشد هر دو مجموعه نیز در آن حضور داشتند، - بانک ملت و بیمه آسیا با هدف تقویت سطح همکاری ها، تفاهمنامه جدیدی به امضا رساندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت در مراسم امضای این تفاهمنامه که مسعود بادین مدیر عامل شرکت بیمه آسیا و جمعی از مدیران ارشد هر دو مجموعه نیز در آن حضور داشتند، با اشاره به ایام هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی را گرامی داشت.

وی با اشاره به اینکه بانک ملت و بیمه آسیا هرکدام در فضای کسب و کار خود از بزرگترین و خوشنام ترین برند های حال حاضر کشور محسوب می شوند انعقاد این تفاهم نامه را اتفاقی مبارک و ویژه دانست.

دکتر بیگدلی با بیان اینکه روابط بین دو مجموعه بانک ملت و بیمه آسیا ریشه ای عمیق و قدیمی دارد، گفت: همانگونه که می دانید بخشی از سهام بیمه آسیا متعلق به بانک ملت است و نماینده این بانک نیز به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره بیمه آسیا در آن مجموعه حضور دارد و همه این ها دلیل بر خاص و ویژه بودن این تفاهم نامه است و همه ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهمنامه بین بانک ملت و بیمه آسیا

انعقاد تفاهمنامه بین بانک ملت و بیمه آسیا