مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 07:102021-10-04اقتصادي

کلاهبرداران سایبری چگونه شما را به دام می اندازند؟


مجرمان سایبری با ایجاد صفحات جعلی و انجام تبلیغات فریبنده در شبکه های اجتماعی و سایت های واسط با روش های مختلف از قبیل هدایت کاربر به صفحات درگاه جعلی بانک و سرقت اطلاعات بانکی، - دریافت وجه و عدم ارسال کالا و یا ارسال کالای معیوب و نظایر آن اقدام به کلاه برداری از شهروندان می کنند.

مجرمان سایبری با ایجاد صفحات جعلی و انجام تبلیغات فریبنده در شبکه های اجتماعی و سایت های واسط با روش های مختلف از قبیل هدایت کاربر به صفحات درگاه جعلی بانک و سرقت اطلاعات بانکی، دریافت وجه و عدم ارسال کالا و یا ارسال کالای معیوب و نظایر آن اقدام به کلاه برداری از شهروندان می کنند.

با افزایش خریدهای اینترنتی و خرید از فروشگاه های اینستاگرامی، کلاه برداری از شهروندان هم افزایش یافته است و به همین منظور، کاربران برای خرید امن آنلاین باید از سایت ‎های دارای نماد الکترونیکی خرید اینترنتی انجام داده و نسبت به کلاه برداری با درج نماد اعتماد الکترونیکی جعلی نیز احتیاط به خرج دهند.

در سال های اخیر با توجه به افزایش نفوذ اینترنت، شاهد افزایش استفاده از فروشگاه های الکترونیکی به منظور تأمین نیازهای کاربران در فضای مجازی هستیم.

خریدهای آنلاین علاوه بر داشتن مزایای زیاد از قبیل صرفه جویی در وقت، مقایسه قیمت ها، تنوع و کیفیت کالا و نیز پیشگیری از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداران سایبری چگونه شما را به دام می اندازند؟

کلاهبرداران سایبری چگونه شما را به دام می اندازند؟