مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 06:252021-10-04سياسي

100 درصد مصوبات سفر رییس جمهور در خراسان جنوبی اجرایی شد


تمامی مصوبات سفر رییس جمهوری به استان وارد فاز اجرایی شده و برای دستگاه های اجرایی در راستای تحقق مصوبات، مسئولیت سازی صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رییس جمهوری و جمعی از وزرای کابینه و مدیران ستادی روز جمعه نوزدهم شهریور ماه به خراسان جنوبی سفر کردند.

وی افزود: حضور در جمع مردم در امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس، بازدید از معادن زغال سنگ طبس و گفت و گو با نیروهای کارگری و فنی و مهندسی، بازدید از محله های حاشیه شهر و گفت و گو با مردم، زیارت قبور شهدا، حضور در یکی از محلات حاشیه ای شهر بیرجند و گفت و گو با مردم، حضور در جمع نمایندگان اقشار و نخبگان خراسان جنوبی و نشست شورای اداری استان از برنامه های این سفر یک روزه بود.

مصوبات به ریاست جمهوری ارسال شد استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه همه موارد مطرح شده در حین سفر در شورای اداری استان جمع بندی شد گفت: بعد از این سفر، با برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، مصوبات جمع بندی و برای دستگاه های اجرایی در راستای تحقق مصوبات، مسئولیت سازی شد.

وی بیان کرد: تمامی موارد به دفتر ریاست جمهوری ارسال شده و در دستور کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 درصد مصوبات سفر رییس جمهور در خراسان جنوبی اجرایی شد

100 درصد مصوبات سفر رییس جمهور در خراسان جنوبی اجرایی شد