مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 06:252021-10-04ورزشي

برتری تیم بسکتبال شیمیدر قم برابر نفت آبادان و مس کرمان


شیمیدر قم در راه کسب آمادگی برای فصل جدید لیگ برتر بسکتبال ایران تیم های پالایش نفت آبادان و صنعت مس کرمان را در دو دیدار تدارکاتی شکست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در شرایطی که فصل 1401 – 1400 مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور از روزهای پایانی مهر ماه آغاز می شود، تیم شیمیدر قم این روزها علاوه بر تمرین مشغول انجام بازی های تدارکاتی است تا در بهترین شرایط وارد کارزار لیگ جدید شود.

مهران شاهین طبع سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر قم که تیمش بعد از المپیک استارت تمرینات خود را زده و برای کسب آمادگی مطلوب اکثر روزها در دو نوبت تمرین می کند، این روزها در دیدارهای تدارکاتی مختلف شاگردانش را در میدان رقابت با حریفان لیگ برتری مورد سنجش قرار می دهد.

شیمیدر قم 57 – پالایش نفت آبادان 47 شیمیدر در دو روز اخیر دو دیدار تدارکاتی در مقابل دو رقیب لیگ برتری یعنی پالایش نفت آبادان و صنعت مس کرمان انجام داده، تیم هایی که بر اساس قرعه کشی فصل جدید لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در گروه نخست مقدماتی جای دارند و با شاگردان مهران شاهین طبع هم گروه نیستند.

شیمیدری ها ابتدا در سالن بسکتبال آزادی تهران مقابل تیم پالایش نفت آبادان به میدان رفتند، دو تیمی که در فصل 1400 – 1399 لیگ برتر بسکتبال دیدار رده بندی را در مقابل یکدیگر برگزار کردند و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برتری تیم بسکتبال شیمیدر قم برابر نفت آبادان و مس کرمان

برتری تیم بسکتبال شیمیدر قم برابر نفت آبادان و مس کرمان