مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 05:552021-10-04اقتصادي

رییس جمهوری شیلی اتهام زنی اسناد پاندورا را رد کرد


رییس جمهوری شیلی ادعاهای کنسرسیوم بین المللی روزنامه نگاران تحقیقی (ICIJ) درباره فروش معدن مس و آهن مینرا دومینگا در جزایر ویرجین بریتانیا را رد کرد.

- رییس جمهوری شیلی ادعاهای کنسرسیوم بین المللی روزنامه نگاران تحقیقی (ICIJ) درباره فروش معدن مس و آهن "مینرا دومینگا" در جزایر ویرجین بریتانیا را رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، براساس افشاگری جدید کنسرسیوم بین المللی روزنامه نگاران تحقیقی تحت عنوان اسناد پاندورا، خانواده سباستین پینه را، رییس جمهوری شیلی در سال 2010 با معامله 14 میلیون دلاری در شیلی و دیگری در جزایر ویرجین به ارزش 138 میلیون دلار، تجارت مینرا دومینگا را به دوست دوران کودکی این رییس جمهور که تاجری به نام کارلوس آلبرتو دلانو است، فروختند.

دفتر رییس جمهوری شیلی یکشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: حقایق ذکر شده در گزارش مربوط به فروش مینرا دومینگا قبلاً توسط وزارتخانه ها و دادگاه های قضایی در سال 2017 به طور عمیق مورد بررسی قرار گرفت و دادستانی توصیه کرد که به دلیل عدم جرم، پرونده را با توجه به عدم همدستی سباستین پینه را در عملیات فوق الذکر مختومه کنند.

براساس این بیانیه، رییس جمهوری شیلی 12 سال است که هیچ مدیریتی بر شرکت هایش ندارد و از فرایند فروش مینرا دومینگا هم مطلع نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهوری شیلی اتهام زنی اسناد پاندورا را رد کرد

رییس جمهوری شیلی اتهام زنی اسناد پاندورا را رد کرد