مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 05:502021-10-04سياسي

شرایط تشکیل لشکر سایبری قدرتمند در استان بوشهر وجود دارد


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: فرصت شایسته فعالیت های دینی و قرآنی در شهرستان گناوه فراهم است و این بستر برای تشکیل یکی از قدرتمندترین لشکرهای سایبری در استان بوشهر وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدرضا طاهری صبح دوشنبه در آیین تجلیل از تعدادی از مداحان، تشکل های منتخب مسابقه عکس محرم ماندگار، منتخبین مسابقه پیک نسل حسینی و افراد برتر مؤسسات قرآنی شهرستان گناوه در مصلی جمعه این شهر با اشاره به نکاتی پیرامون دوران امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: دوران امامت امام حسن مجتبی (ع) همراه با ادامه دوران تهاجم عظیم فرهنگی معاویه بر علیه حاکمیت الهی امیرالمومنین علی (ع) بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: در آن دوران شبکه شایعه پراکنی و سازماندهی تبلیغات بین مردم را به نحوی سازماندهی کرده بودند که نه تنها در شام بلکه در کوفه، مقر حاکمیت امام علی (ع) نیز عده زیادی گفتمانی مغایر با گفتمان آن حضرت تبلیغ می کردند تا جایی که بسیاری از نزدیکان اهل بیت (ع) دچار تردید در حقانیت اهل بیت (ع) شدند.

وی گفت: این جریان نفوذ نه تنها مردم بلکه برخی از بزرگان لشکر امام حسن (ع) را نیز دچار تردید و رها کردن لشکر امام (ع) کرده بود و در فاصله کمی بسیاری از فرماندهان لشکر حضرت به معاویه پیوستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط تشکیل لشکر سایبری قدرتمند در استان بوشهر وجود دارد

شرایط تشکیل لشکر سایبری قدرتمند در استان بوشهر وجود دارد