مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 05:502021-10-04اقتصادي

7هکتار از اراضی ملی رودهن به ارزش 7 هزار میلیارد ریال رفع تصرف شد


رییس حوزه قضایی رودهن از رفع تصرف و آزادسازی 7 هکتار از اراضی ملی رودهن به ارزش 7 هزار میلیارد ریال خبر داد و گفت: این اراضی توسط تعدادی از زمین خواران پر نفوذ به تاراج رفته بود.

- ، با اشاره به اینکه حفاظت از اراضی ملی یکی از مهم ترین وظایف همه افراد است اظهار داشت: همه مسئولان و کارگزاران نهادهای اجرایی و نظارتی باید دغدغه صیانت از اراضی ملی و انفال را داشته باشند و به محض اطلاع از هرگونه سوءاستفاده و تجاوز به این اراضی، ضمن پیگیری موضوع، با دستگاه قضایی همکاری نمایند.

خدایاری با بیان اینکه در حال حاضر مبارزه با زمین خواری در رودهن استان تهران سرعت بیشتری گرفته از رفع تصرف و آزادسازی بالغ بر 7 هکتار از اراضی ملی، با ارزش حدود 7 هزار میلیارد ریال در این منطقه خبر داد و گفت: این اراضی که توسط تعدادی از زمین خواران پر نفوذ و متصل به مراجع قدرت، به تاراج رفته بود باز پس گیری شده است.

وی عنوان داشت: به دنبال ادامه نهضت مبارزه با متجاوزین به بیت المال در رودهن و با توجه به مخالفت ها و کارشکنی های برخی از مسئولین، با دستور قضایی و با همت یگان حفاظت اداره راه و شهرسازی و مرجع انتظامی، میزان قابل توجهی از اراضی ملی، از دست متصرفین، آزاد سازی و مستحدثات آن تخریب و تحویل اداره راه و شهرسازی دماوند شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7هکتار از اراضی ملی رودهن به ارزش 7 هزار میلیارد ریال رفع تصرف شد

7هکتار از اراضی ملی رودهن به ارزش 7 هزار میلیارد ریال رفع تصرف شد