مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 05:152021-10-04فناوري

شرکت بورس برای ماین کردن از پهنای باند هسته معاملات استفاده کرده است؟!


اگر بحث استخراج رمز ارز هم باشند برای این فرآیند ماینرها باید به شبکه اینترنت وصل شوند در حالی که شبکه معاملات ارتباطی با اینترنت ندارد و در یک شبکه مجزا نگهداری می شود.

- شرکت بورس برای ماین کردن از پهنای باند هسته معاملات استفاده کرده است؟! اگر بحث استخراج رمز ارز هم باشند برای این فرآیند ماینرها باید به شبکه اینترنت وصل شوند در حالی که شبکه معاملات ارتباطی با اینترنت ندارد و در یک شبکه مجزا نگهداری می شود.

جزییات و زیر و بهم دستگاه های میانر در شرکت بورس همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد و هنوز به بسیاری از سوالات سهامداران پاسخ داده نشده است، به همین دلیل شایعاتی زیادی پیرامون موضوع مطرح است که یک از این شایعات درمورد استفده از پهنای باند هسته معاملات برای ماین کردن است؛ موضوعی که مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس توضیحاتی را در مورد آن ارائه کرد.

روح الله دهقان در گفت و گو با ایسنا، در مورد برخی از صحبت ها مبنی بر این که شرکت بورس برای ماین کردن از پهنای باند هسته معاملات استفاده می کرده است، توضیح داد: این ادعا به هیچ عنوان صحت ندارد.

اگر دستگاه ماینری هم پیدا شده است در ساختمان شرکت بورس واقع در سعادت آباد بوده است در حالی که سامانه معاملات در محل دیگری و به صورت ایزوله نگهداری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت بورس برای ماین کردن از پهنای باند هسته معاملات استفاده کرده است؟!

شرکت بورس برای ماین کردن از پهنای باند هسته معاملات استفاده کرده است؟!