مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 05:052021-10-04حوادث

بازدید استاندار چهارمحال و بختیاری به مناطق زلزله زده در کوهرنگ


رییس جمهور و وزیر کشور طی تماس های تلفنی پیگر آخرین وضعیت زلزله زدگان در شهرستان کوهرنگ بودند، در حال حاضر به همراه چند تن از مدیران استانی در حال اعزام به منطقه هستیم.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: رییس جمهور و وزیر کشور طی تماس های تلفنی پیگر آخرین وضعیت زلزله زدگان در شهرستان کوهرنگ بودند، در حال حاضر به همراه چند تن از مدیران استانی در حال اعزام به منطقه هستیم.

اقبال عباسی 12 مهرماه در تشریح آخرین وضعیت زلزله در شهرستان کوهرنگ، اظهار کرد: صبح امروز زلزله ای به بزرگی 5.

7 ریشتر این شهرستان را لرزاند و در تعدادی از شهرها نیز احساس شد، منطقه زلزله زده در مرز استان خوزستان و چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: رییس جمهور و وزیر کشور طی تماس های تلفنی پیگر آخرین وضعیت زلزله زدگان در شهرستان کوهرنگ بودند، در حال حاضر به همراه چند تن از مدیران استانی در حال اعزام به منطقه هستیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون گزارشی از تلفات جانی از زلزله در شهرستان کوهرنگ گزارش نشده است، عنوان کرد: این منطقه صعب العبور و کوهستانی است و روستاها نیز پراکنده هستند، بنابراین ارزیابی وضعیت تا حدودی زمانبر است، قطعا خساراتی باتوجه به شدید بودن زلزله به مناطق مسکونی و تاسیسات وارد شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید استاندار چهارمحال و بختیاری به مناطق زلزله زده در کوهرنگ

بازدید استاندار چهارمحال و بختیاری به مناطق زلزله زده در کوهرنگ