مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 04:452021-10-04سياسي

از رادیو به حرم امام رضا (ع) وصل شوید/ تدارک «فرهنگ» در پایان صفر


رادیو فرهنگ ویژه برنامه هایی را برای روزهای پایانی ماه صفر تدارک دیده است و مخاطبان علاقه مند می توانند با «آقا سلام» به امام رضا(ع) سلام دهند.

- رادیو فرهنگ ویژه برنامه هایی را برای روزهای پایانی ماه صفر تدارک دیده است و مخاطبان علاقه مند می توانند با آقا سلام به امام رضا(ع) سلام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازامکان تشرف به مشهد مقدس برای همگان فراهم نیست تلاش بر این است تا شنوندگان و مشتاقان اهل بیت (ع) از طریق رادیو به عزاداری بپردازند.

این شبکه رادیویی، از دوشنبه شب با ویژه برنامه زنده سیمای محمد ساعت 22 ویژه های خود را آغاز می کند، البته همان شب یعنی دوشنبه 12 مهرماه در برنامه پرده عشاق زندگی و شهادت امام حسن مجتبی (ع) توسط مرشد معجونی پرده خوانی و نقالی می شود که برای اولین بار در رادیو و در این برنامه یک نمایش رادیویی با پرده خوانی و نقالی درباره امام حسن مجتبی (ع) تلفیق شده است و به صورت ویژه ساعت 21 روی آنتن می رود.

نگاهی به سیره اخلاقی و رفتاری پیامبر در مثل باران روز سه شنبه 13 مهرماه برنامه مثل باران از ساعت 9 صبح تا اذان ظهر تدارک دیده شده است که در این برنامه به زندگی و سیره اخلاقی و عملی و رفتاری پیامبر (ص)، امام حسن مجتبی (ع)، بررسی تاریخی 23 سال دوران بعثت پیامبر (ص)، بررسی شأن و مقام پیامبر (ص) در ادبیات فارسی و متون کهن، رسوم مردم شهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از رادیو به حرم امام رضا (ع) وصل شوید/ تدارک «فرهنگ» در پایان صفر

از رادیو به حرم امام رضا (ع) وصل شوید/ تدارک «فرهنگ» در پایان صفر