مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 03:552021-10-04اقتصادي

قاچاق لوازم خانگی در پوشش تعاونی های مرزی! / 40 درصد تلویزیون های بازار قاچاق است


علیرضا موسوی مجد؛ رییس انجمن تولیدکنندگان لوازم صوتی و تصویری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو با اظهار تأسف از واردات چراغ خاموش لوازم خانگی از طریق تعاونی های مرزنشینی، - قاچاق لوازم خانگی در پوشش تعاونی های مرزی! / 40 درصد تلویزیون های بازار قاچاق است رییس انجمن تولیدکنندگان لوازم صوتی و تصویری با بیان اینکه 40 درصد تلویزیون های موجود در بازار قاچاق است، گفت: دستگاه های نظارتی باید به موضوع اعطای مجوز واردات لوازم خانگی به مرزنشینان ورود کنند.

علیرضا موسوی مجد؛ رییس انجمن تولیدکنندگان لوازم صوتی و تصویری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو با اظهار تأسف از واردات چراغ خاموش لوازم خانگی از طریق تعاونی های مرزنشینی، اظهار کرد: با ممنوعیت واردات لوازم خانگی خارجی از سال 92 بسیاری از شرکت های تولیدی در راستای تقویت و جبران کمبود بازار اقدام به تولید انبوه کردند و همین امر موجب شد تا ارزش افزوده ای بزرگی برای کشور ایجاد شود.

وی در خصوص اعطای مجوز واردات لوازم خانگی از سمت یکی از ادارات صنعت ، معدن و تجارت استان های غربی کشور اظهار داشت: تولیدکنندگان با تلاش و زحمت بسیار اقدام به تولید لوازم خانگی کرده و به تولید کشور عمق بخشیده اند اما متأسفانه در حال حاضر شاهد ورود قانونی و غیرقانونی این کالاها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق لوازم خانگی در پوشش تعاونی های مرزی! / 40 درصد تلویزیون های بازار قاچاق است

قاچاق لوازم خانگی در پوشش تعاونی های مرزی! / 40 درصد تلویزیون های بازار قاچاق است