مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 21:002021-10-03فرهنگي

«مافیا»؛ پشت پرده و حاشیه های پیش بینی نشده


لاله اسکندری درباره نگاهش به مسابقه «شب های مافیا» می گوید: ابتدا نگاهم به این برنامه فان بود ولی زمانی که وارد کار شدم کمی ترسیدم و فهمیدم ممکن است کمی خطرناک باشد.

- لاله اسکندری درباره نگاهش به مسابقه شب های مافیا می گوید: ابتدا نگاهم به این برنامه فان بود ولی زمانی که وارد کار شدم کمی ترسیدم و فهمیدم ممکن است کمی خطرناک باشد.

این بازیگر سینما و تلویزیون که یکی از شرکت کنندگان مسابقه مافیا در شبکه نمایش خانگی است، درباره علت حضورش در چنین مسابقه ای، تاثیر برد و باخت بر آینده کاری بازیگران و همچنین حواشی اخیری که برای این مسابقه رخ داد، با ایسنا گفت و گویی داشت.

لاله اسکندری درباره کلیت مسابقه مافیا و اینکه اساسا فضای کار را چطور می بیند؟ گفت: این مجموعه مسابقه با حضور چهره ها تقریبا یک سال و اندی است که تولید می شود و آقای سعید ابوطالب کاملا با فضاهای این چنینی آشنا هستند و با تولید آثاری چون رالی ایرانی و شام ایرانی قبل از مافیا در این حوزه ها فعال بوده اند.

درواقع فضای چنین برنامه هایی کمی متفاوت است و سعی می شود رویکردی جدید در آن باشد؛ ضمن اینکه پایه ای که دارد، در جهان هم اتفاق می افتد.

به نظرم مافیا کمک می کند تا چهره هایی که از دید مردم محبوب هستند، به گونه ای دیگر و از زاویه ای دیگر به مردم شناسانده شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مافیا»؛ پشت پرده و حاشیه های پیش بینی نشده

«مافیا»؛ پشت پرده و حاشیه های پیش بینی نشده