مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 20:302021-10-03حوادث

کلاهبرداری های متهم به قتل در زندان


19»/ حمید صفت از زندان آزاد شد/ رهایی 3 نوجوان دارابی دو ماه پس از اسارت/ کشف محموله 1 تن و 860 کیلویی تریاک در عمق کویر جازموریان/ کلاهبرداری های متهم به قتل در زندان/ اعتراف به جنایت دروغین/ زوایای پنهان از جنایت در کوه پارک!/ .

- مراقب کلاهبرداری به نام سازمان های دولتی باشیدکلاهبرداری هایی که از طریق تماس های تلفنی انجام می گیرد از موضوعات مکرری است که در رسانه ها و سایت پلیس فتا اطلاع رسانی می شود.

با ورود تکنولوژی شیوه ی کلاهبرداری ها تغییر کرده و افراد سودجو با نام سازمان های مختلف و لوگوی آن ها، مخصوصا در شبکه اجتماعی واتس اپ، تماس هایی با افراد می گیرند و اطلاعات و کد هایی که از طریق پیامک برای شهروندان ارسال می شود را دریافت می کنند.

این کد ها برای نصب اپلیکیشن های بانکی یا کد های نصب احراز هویت برخی شبکه های اجتماعی است که کلاهبرداران توسط آن ها به سودجویی از کاربران می پردازند.

هر فردی می تواند با لوگوی سازمان ها و نهاد های مختلف برای خود حساب کاربری ایجاد کند، هر چند این مسئله مورد پیگیرد قانونی توسط پلیس فتا قرار می گیرد، اما شهروندان هم دقت لازم را برای جلوگیری از سوء استفاده سودجویان از حریم شخصی و دسترسی های بانکی خود باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری های متهم به قتل در زندان

کلاهبرداری های متهم به قتل در زندان