مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 18:102021-10-03سياسي

روحیه انقلابی و جهادی استاندار جدید اصفهان مسیر حل مشکلات را هموار می کند


عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان گفت: انرژی جوانی ، روحیه انقلابی و جهادی و پشتکار فراوان و ستودنی استاندار برگزیده به همراه نگاه واقع بینانه مسؤولان کشوری به استان اصفهان ، - حجت الاسلام احمد سالک در گفت و گو با خبرنگار فارس  در اصفهان اظهار داشت: خدا را شاکریم که فرصت خدمت به مردم  شهید پرور استان اصفهان برای مدیری جوان، انقلابی و جهادی مهیا شد و برادر بزرگوار سید رضا مرتضوی به تدبیر رییس جمهور محترم سکان اداره استان اصفهان را به دست گرفتند.

عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان ادامه داد: مشکلات بسیار مهمی مانند عدم تحقق برنامه ریزی های انجام شده در تامین آب شرب و کشاورزی و جاری و ساری بودن زاینده رود ،درصد قابل توجه نرخ بیکاری جوانان در صنعتی ترین استان کشور، آلودگی های زیست محیطی، فرونشست زمین و.

  پیش روی امروز و فردای استان ماست که بخش عمده آن نتیجه سستی ها و کاهلی های مدیریتی سالیان پیشین و نگاه تبعیض آمیز به این استان در سطح ملی است.

وی افزود: انرژی جوانی ، روحیه انقلابی و جهادی و پشتکار فراوان و ستودنی  استاندار برگزیده به همراه نگاه واقع بینانه مسؤولان کشوری به استان اصفهان، می تواند مسیری درست و منطقی ایجاد نماید که چشم انداز  آن حل مشکلات استان و جبران سوء مدیریت های قبلی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه انقلابی و جهادی استاندار جدید اصفهان مسیر حل مشکلات را هموار می کند

روحیه انقلابی و جهادی استاندار جدید اصفهان مسیر حل مشکلات را هموار می کند