مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 17:452021-10-03سياسي

حشد شعبی عراق محرومیت نیروهایش از رای گیری خاص را توطئه دانست


تصمیم کمیسیون عالی انتخابات عراق مبنی بر ممنوعیت نیروهای حشد شعبی از شرکت در رای گیری خاص که شامل نیروهای امنیتی می شود موجب نارضایتی نیروهای حشد شعبی شده است.

- تصمیم کمیسیون عالی انتخابات عراق مبنی بر ممنوعیت نیروهای حشد شعبی از شرکت در رای گیری خاص که شامل نیروهای امنیتی می شود موجب نارضایتی نیروهای حشد شعبی شده است.

گردان های حزب الله عراق محرومیت حشد شعبی از رای گیری خاص در انتخابات آتی را محکوم کرد و آن را هدف گرفتن فداکاران توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه المیادین، گردان های حزب الله عراق محرومیت حشد شعبی از شرکت در رای گیری خاص در انتخابات آینده را هدف گرفتن فداکاران حشد، سلب حقوق آنها و تضعیف قدرتشان خواند.

ابوعلی العسکری، مسؤول امنیتی گردان های حزب الله عراق از همه عناصر نیروهای امنیتی، حشد شعبی و خانواده هایشان خواست مشارکت فعالی در انتخابات داشته باشند تا فرصت ناامید کردن ملت عراق و خوار کردن آنها را بگیرند.

العسکری به حمایت گردان های حزب الله از لیست حقوق اشاره و ابراز امیدواری کرد، پارلمان جدید به حقوق ملت باور داشته و جلوی بازی کنندگان با امنیت کشور را بگیرد.

یک رهبر حشد شعبی که خواست نامش فاش نشود نیز گفت، این توطئه به رهبری آمریکا و طرف های داخلی و خارجی برای بازداشتن احزاب حامی حشد از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حشد شعبی عراق محرومیت نیروهایش از رای گیری خاص را توطئه دانست

حشد شعبی عراق محرومیت نیروهایش از رای گیری خاص را توطئه دانست