مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 16:552021-10-03سياسي

روستای راجیر در معرض تخریب سیل


فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه بارندگی های چند روز گذشته، موجب فرسایش دیواره های رودخانه خالکایی شده است، گفت: روستای راجیرِ بخش طاهرگوراب شهرستان صومعه سرا در معرض خطر سیل قرار دارد.

- سید جلال سید محمدی امروز در حاشیه بازدید از رودخانه خالکایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در صومعه سرا اظهار کرد: در سال های 99 و 98 لایروبی رودخانه ها انجام شده بود و در فصول پرباران سال گذشته در این بخش به دلیل لایروبی های زودهنگام مشکلی نداشتیم.

  وی با اذعان به اینکه به طور قطع لایروبی رودخانه ها و نهرها می تواند در پیشگیری از خسارت های احتمالی سیل بسیار موثر باشد، گفت: نهادهای متولی باید برای لایروبی رودخانه ها و انهار این مناطق اقدام اساسی انجام داده و نباید دست روی دست گذاشته و سیل را انتظار بکشیم که هر از چندگاهی گریبان گیر این دیار شود و تمام محصولات و زندگی مردم زیر آب برود.

  فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه از اواخر سال گذشته تا امروز عملیات لایروبی رودخانه ها تعطیل شده است، افزود: روستای راجیر بخش طاهرگوراب شهرستان صومعه سرا حالت بحرانی دارد و سیلاب های آتی می تواند بسیار خطرساز باشد.

  سید محمدی با بیان اینکه سال گذشته مصوب شده بود که یک پیمانکار بصورت تهاتر با ایجاد دیواره سنگ های وزنی در منطقه خطرساز رودخانه راجیر، مصالح برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستای راجیر در معرض تخریب سیل

روستای راجیر در معرض تخریب سیل