مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 15:452021-10-03سياسي

استاندار البرز: شاخص های توسعه استان طی 3 سال اخیر رشد معناداری داشت


نماینده عالی دولت در استان البرز از توفیقات البرز در مسیر ارتقا شاخص های رشد و توسعه براساس ارزیابی مرکز مدیریت عملکرد بازرسی و مدیریت حقوقی کل کشور از عملکرد استانداری های سراسر کشور خبر داد.

- ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز از توفیقات البرز در مسیر ارتقا شاخص های رشد و توسعه براساس ارزیابی مرکز مدیریت عملکرد بازرسی و مدیریت حقوقی کل کشور از عملکرد استانداری های سراسر کشور خبر داد.

عزیزاله شهبازی با اعلام این خبر، افزود: بر اساس مستندات ارائه شده، با توجه به اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته و در سایه اتحاد و انسجامی که در استان حاکم شد، البرز موفق شد از مجموع 2 هزار امتیاز، هزار و 700 امتیاز را از آن خود کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه استان در شاخص های اختصاصی و عمومی رشد معناداری را تجربه کرد، ادامه داد: در شاخص های اصلاح ساختار سازمانی، توسعه دولت الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی از میانگین کشوری به طور محسوسی پیشی گرفته ایم.

شهبازی گفت: در شاخص های شفافیت مدیریت مالی، توسعه مشارکت سیاسی، هماهنگی امور اجتماعی، هماهنگی امور اقتصادی طی 3 سال اخیر رشد 100 درصدی را شاهد بودیم.

استاندار البرز افزود: این توفیقات براساس ارزیابی مرکز مدیریت عملکرد بازرسی و مدیریت حقوقی کل کشور از کارنامه استانداری ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار البرز: شاخص های توسعه استان طی 3 سال اخیر رشد معناداری داشت

استاندار البرز: شاخص های توسعه استان طی 3 سال اخیر رشد معناداری داشت