مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 14:502021-10-03سياسي

هر حرکت اصلاحی جز با تغییر اندیشه و اصلاح تصویر افراد از موضوع ممکن نیست


رییس جدید مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران معتقد است؛ هر حرکت اصلاحی جز با تغییر رفتار جامعه هدف محقق نمی شود و این تغییر رفتار جز با تغییر اندیشه و اصلاح تصویر افراد از موضوع ممکن نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام سایت شهر، مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و جدید مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با حضور مدیرکل دفتر حوزه شهردار تهران برگزار شد.

در این مراسم سجاد محمدعلی نژاد، مشاور و مدیرکل حوزه شهردار تهران گفت: درباره امور تحولی، مردمی کردن هرچه بیشتر سیستم شهرداری مدنظر شهردار تهران است و برای دست یافتن به این مهم مرکز ارتباطات یک عنصر کلیدی در مجموعه شهرداری تهران محسوب شده و با تغییراتی که در این مجموعه به وجود می آید، شهروندان باید احساس کنند که شهرداری قصد گسترش ارتباطات با آنان را دارد.

محمدعلی نژاد با بیان اینکه در مجموعه شهرداری تهران زحمات زیادی کشیده شده است، گفت: با این حال، این انتظار وجود دارد که فعالیت های شهرداری به خوبی به مردم اطلاع رسانی و به آنان منتقل شود و این یک دغدغه جدی پیش روی این مجموعه است.

او ادامه داد: برای اینکه شهر تهران؛ الگویی در جهان اسلام باشد، نخستین قدم برای تحقق این هدف، این است که برقراری این ارتباط به اصلی ترین وظیفه در مرکز ارتباطات تبدیل شود و به همی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر حرکت اصلاحی جز با تغییر اندیشه و اصلاح تصویر افراد از موضوع ممکن نیست

هر حرکت اصلاحی جز با تغییر اندیشه و اصلاح تصویر افراد از موضوع ممکن نیست