مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 13:452021-10-03سياسي

هشدار درباره تضییع حق شهر تبریز


نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: سه نفر از همکاران شورای شهر برای اعاده حق و حقوق کلانشهر تبریز در تصویب ایجاد غیر کارشناسی بخش باسمنج که هم برای اهالی باسمنج ایجاد مشکل کرده و هم باعث تضییع حق شهر تبریز شده است که این موضوع را تا زمان حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، غلامرضا احمدی امروز در جلسه شورای شهر تبریز با آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری و توفیق برای خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی  اظهار داشت: حفظ روحیه جهادی عاملی برای موفقیت در کارها و رفع مشکلات در زمینه های کاری خواهد بود.

 وی اضافه کرد: در مدتی که در شورای شهر حضور داریم شاهد تلاش های همکاران در شورای شهر هستیم که بعضاً بیش از 10 ساعت در روز برای امور شهرداری وقت می گذارند.

احمدی تاکید کرد: برای جبران مشکلات موجود باید با حفظ روحیه و بدون توقف و فداکارانه و به دور از خودنمایی و برای رضای خدا کار کرد.

وی اضافه کرد: نگاه علمی و کار تیمی و بدون سیاسی کاری و پرهیز از اقدامات ژورنالیستی برای رسیدن به اهداف ثمر بخش خواهد بود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز اضافه کرد: انتظار  می رود استراتژی و اولویت های شورا بیشتر تبیین شود و از روزمرگی جلوگیری و برای هر حوزه برنامه مدون داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره تضییع حق شهر تبریز

هشدار درباره تضییع حق شهر تبریز