مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 13:202021-10-03اقتصادي

شیوا: خودروسازان می خواستند هزینه های سربار خود را با گرانی جبران کنند/ حلالم کنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا شیوا امروز در نشستی خبری با اعلام این خبر که امروز پایان دور دوم این شورا و حضور بنده در این مجموعه است، - رییس شورای رقابت در پایان ماموریت خود در این شورا از مردم حلالیت طلبید و گفت: دیگر قیمت خودرو به من ارتباطی ندارد و این موضوع را از رییس جدید شورای رقابت بپرسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا شیوا امروز در نشستی خبری با اعلام این خبر که امروز پایان دور دوم این شورا و حضور بنده در این مجموعه است، اظهار داشت: فردا با حضور وزیر اقتصاد ترکیب شورای رقابت دستخوش تغییراتی خواهد شد.

دیگر قیمت خودرو به من ارتباطی ندارد وی در ابتدای صحبت خود در این نشست خبری به ارائه گزارشی در مورد عملکرد شورای رقابت در طول چند سال اخیر پرداخت و افزود: قرار بود در پایان شهریورماه و با تعیین تورم بخشی شورا نسبت به قیمت گذاری جدید خودرو برای پاییز اعلام نظر کند که به نظر می رسد دیگر نباید این سوال از من پرسیده شود چرا که قیمت خودرو به من ارتباطی ندارد و رییس جدید شورای رقابت باید در این خصوص تصمیم گیری کند.

رییس شورای رقابت با بیان اینکه شاید اصلا رییس جدید بخواهد این مدل قیمت گذاری را تغییر دهد و برنامه دیگری را در دستور کار خود قرار دهد، گفت: قیمت گذاری با روش فعلی باید براساس تورم بخشی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوا: خودروسازان می خواستند هزینه های سربار خود را با گرانی جبران کنند/ حلالم کنید

شیوا: خودروسازان می خواستند هزینه های سربار خود را با گرانی جبران کنند/ حلالم کنید