مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 13:152021-10-03حوادث

جمع آوری 125 معتاد متجاهر از شهر کرج


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز از اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر و تحویل 125 معتاد متجاهر به مراکز بازپروری در سطح شهر کرج خبر داد.

- ، علی سلیم پور بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای افزایش و آرامش امنیت جامعه و پاکسازی چهره شهر از افراد هنجار شکن، اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی ادامه داد: در طرحی که در 24 ساعت گذشته در سراسر کلان شهر کرج با همکاری کلانتری های تابعه برگزار شد، 125 معتاد متجاهر جمع آوری و به مراکز بازپروری تحویل داده شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با بیان اینکه جمع آوری معتادان باعث کاهش سرقت به خصوص سرقت های خرد در جامعه می شود، تصریح کرد: از اجرای این طرح بازخورد مثبتی از سوی همشهریان دریافت کرده ایم و این موضوع باعث افزایش رضایتمندی شهروندان شده است.

وی با اشاره به نقش مردم در افزایش امنیت محله محور یادآور شد: پیشگیری مهم ترین اصل در عرصه مبارزه با پدیده ویرانگر اعتیاد است که پلیس البرز به مبحث آموزش شهروندان نیز توجه ویژه داشته و مسئولان انتظامی همواره در کنار انجام وظایف ذاتی خود با حضور در مدارس، مساجد و ادارات در امر آموزش اقشار مختلف نیز اهتمام داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 125 معتاد متجاهر از شهر کرج

جمع آوری 125 معتاد متجاهر از شهر کرج