مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 12:452021-10-03بين الملل

نماینده لبنانی: دخالت آمریکا در پرونده بندر بیروت تجاوز علیه حاکمیت لبنان است


عضو فراکسیون «الوفاء للمقاومه» در پارلمان لبنان تأکید کرد که مواضع آمریکا در خصوص تحقیقات درباره انفجار بندر بیروت، بیانگر دخالت مستقیم این کشور در این پرونده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حسن فضل الله عضو فراکسیون الوفاء للمقاومه وابسته به جنبش حزب الله در پارلمان تجاوز آشکار علیه حاکمیت لبنان خواند.

وی گفت که این مواضع نماینده کنگره آمریکا تجاوز آشکار علیه حاکمیت لبنان و دخالت در روند تحقیقات برای تحمیل دیکته های واشنگتن در تصمیمات قضایی است و این مسئله موضع رسمی آشکار برای دفاع از حاکمیت لبنان و مخالفت با این دیکته ها را می طلبد.

فضل الله تصریح کرد که این موضع آشکار آمریکا درباره روند تحقیقات و نقش بازپرس قضایی، بیانگر وجود دخالت مستقیم آمریکا در این پرونده و استفاده از آن در راستای تسویه حساب های آمریکا در داخل لبنان پس از شکست جنگ ها و محاصره برای به زانو درآوردن لبنان است.

طبق گزارش شبکه المنار، این نماینده پارلمان لبنان با اشاره به سکوت مدعیان حاکمیت در برابر این تجاوزات آمریکا، بر ضرورت بازگرداندن تحقیقات درباره انفجار بندر به روند ملی صحیح و قانونی به دور از دیکته های خارجی، سوء استفاده های داخلی یا سیاسی کردن آن، تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده لبنانی: دخالت آمریکا در پرونده بندر بیروت تجاوز علیه حاکمیت لبنان است

نماینده لبنانی: دخالت آمریکا در پرونده بندر بیروت تجاوز علیه حاکمیت لبنان است