مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 12:102021-10-03حوادث

شرور مسلح شیراز دستگیر شد


روز گذشته ماموران پلیس امنیت عمومی موفق شدند «احسان» که اراذل و اوباش سابقه دار شیراز است و یک شهروند را با اسلحه گرم مجروح کرده بود را دستگیر کنند.

- ، سردار یوسف ملک زاده افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد درگیری با سلاح سرد و عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت و زخمی شدن یک شهروند در بلوار سیبویه شیراز، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی استان در بررسی های اولیه مطلع شدند که فردی (اراذل و اوباش سابقه دار) با شخص مجروح شده اختلاف شخصی داشته و پس از مشاجره لفظی با چاقو به کمر وی زده و سپس با کلت کمری آن را از ناحیه پا زخمی و متواری شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: مأموران با اقدامات فنی و تخصصی و بهره گیری از شیوه های نوین پلیسی مطلع شدند که متهم در یکی از میادین اصلی شهر در یک مغازه در حال خرید می باشد که سریعاً پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل مذکور اعزام شدند.

سردار ملک زاده یادآور شد: متهم که متوجه حضور مأموران در محل شده بود با یک قبضه اسلحه کلت به سمت مأموران تیراندازی و قصد فرار از محل داشت که کارکنان انتظامی جهت جلوگیری از هرگونه خطر و اتفاق برای شهروندان صحنه را حفظ و متهم را به آرامش دعوت ولی فرد مسلح اعتنایی به دستور پلیس نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرور مسلح شیراز دستگیر شد

شرور مسلح شیراز دستگیر شد