مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 12:102021-10-03اقتصادي

لزوم ثبت اطلاعات املاک توسط مالکان


مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس به همه مالکان هشدار داد که تا پایان مهرماه فرصت دارند تا اطلاعات مربوط به املاک خود را در سامانه خوداظهاری املاک و اسکان ثبت کنند.

- ایسنا/فارس مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس به همه مالکان هشدار داد که تا پایان مهرماه فرصت دارند تا اطلاعات مربوط به املاک خود را در سامانه خوداظهاری املاک و اسکان ثبت کنند.

جعفر زاهدی یکشنبه 11 مهر در جمع خبرنگاران به پیامدهای مثبت ثبت اطلاعات در سامانه ملی املاک و اسکان اشاره و اضافه کرد: ثبت اطلاعات در این سامانه منجر به ایجاد شفافیت اطلاعاتی در حوزه مسکن، اخذ تصمیمات سیاستی صحیح و نهایتا تسهیل فرآیند خانه دار شدن همه اقشار جامعه خواهد شد.

وی ادامه داد: از دیگر مزایای ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان زمینه ایجاد سرشماری برخط نفوس و مسکن، تنظیم بازار مسکن و امکان اجرای سیاست های مطلوب دولت نظیر اعمال مالیات یا پرداخت یارانه های هدفمند فراهم می شود.

زاهدی افزایش دقت برنامه ریزی اقتصادی در بخش مسکن را از دیگر مزایای ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان بیان و اضافه کرد: با ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان فروش یا اجاره یک واحد مسکونی به چند فرد به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ثبت اطلاعات املاک توسط مالکان

لزوم ثبت اطلاعات املاک توسط مالکان