مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 11:502021-10-03اقتصادي

راه اندازی نانوایی های سیار در کاشان


دستور العمل ها در خصوص راه اندازی نانوایی سیار دقیقا شبیه مقررات نانوایی های ثابت است؛ با این تفاوت که تجهیزات داخل کانکس بوده و محل استقرار تغییر می کند.

- معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان از راه اندازی نانوایی های سیار در کاشان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، مسعود خاندایی در جلسه شورای آرد و نان شهرستان با بیان اینکه فعالیت نانوایی های سیار کمک بزرگی به رفع کمبود و یا تامین نان مورد نیاز مردم در برخی از نقاط شهر است اظهار داشت: ممکن است نانوایانی به دلیل پایان قرار داد اجاره و یا فوت صاحب سهمیه آرد نتوانند به کار ادامه دهند و این مردم منطقه هستند که درگیر مشکلات می شوند.

وی افزود: متقاضیان اجرای طرح نانوایی سیار می توانند با مراجعه به اتحادیه نانوایان و خبازان کاشان درخواست خود مبنی بر راه اندازی نانوایی سیار ارایه دهند.

خاندایی تاکید کرد: دستور العمل ها در خصوص راه اندازی نانوایی سیار دقیقا شبیه مقررات نانوایی های ثابت است؛ با این تفاوت که تجهیزات داخل کانکس بوده و محل استقرار تغییر می کند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان حضور این نانوایی ها در زمان وقوع حوادث پیش بینی نشده مانند سیل و زلزله مفید را دانست و افزود: وجود نانوایی سیار در مناطقی از کاشان که امکان اجاره و یا خرید مغازه به علت قیمت بالای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نانوایی های سیار در کاشان

راه اندازی نانوایی های سیار در کاشان