مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 11:452021-10-03سياسي

کمک به سوریه برای ایجاد زیرساختهای گردشگری/ تفاهم نامه با دبی


مذاکراتی با کشورهای روسیه و امارات در حاشیه برگزاری اکسپوی دبی انجام شده که محورهای آن درباره کمک به سوریه برای ایجاد زیرساختهای گردشگری و تفاهمنامه با دبی در حوزه گردشگری پزشکی بوده است.

- _ گروه جامعه؛ روز گذشته مراسم افتتاح رسمی پاویون ایران در اکسپوی دبی با حضور ایرانیان مقیم امارات و نهادها و موسساتی که از طرف دولت و نهادهای ایران در امارات مستقر بوده و مشارکت و حضور گسترده کشورهایی که علاقه مند به ایران و فرهنگ و تاریخ و توسعه روابط با کشور ما هستند؛ برگزار شد.

در این مراسم مقامات سیاسی متعددی از جمله سفیر هلند، وزیر اقتصاد و تجارت سوریه، سفیر سوریه و سفیر لبنان و عراق، رییس هیأت مدیره اکسپو معاون وزیر صنعت امارات متحده عربی و مقامات دیگر نیز حضور داشتند.

همزمان با برگزاری مراسم افتتاح رسمی پاویون ایران، علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور در اولین سفر خارجی خود که به منظور شرکت در اکسپو انجام شد؛ جلساتی را با مسئولان وزارت اقتصاد روسیه و معاون وزیر صنعت امارات داشت.

در جلسه با حضور وزیر اقتصاد سوریه و سفیر آنکه در محل پاویون سوریه برگزار شد؛ محورهای همکاری از جمله مشارکت شرکت های ایرانی برای بازسازی زیرساخت های گردشگری و ایجاد هتل های جدید و کمک و مشارکت به اقتصاد گردشگری سوریه احیا و مرمت آثار تاریخی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به سوریه برای ایجاد زیرساختهای گردشگری/ تفاهم نامه با دبی

کمک به سوریه برای ایجاد زیرساختهای گردشگری/ تفاهم نامه با دبی