مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 11:252021-10-03ورزشي

اشتغال بیش از 80 درصد مددجویان زندان های اردبیل


مدیر کل زندان های استان اردبیل گفت: امروز با افتخار اعلام می کنیم که در زمینه توسعه اشتغال پایدار و مولد زندانیان، به آمار بالای 80 درصدی رسیده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سید غنی نظری، نماینده مردم خلخال و کوثر در ارگان های حمایتی، استفاده از ظرفیت های گروه های جهادی، ارتباط سازنده با خیرین، حمایت های مقامات قضایی و تلاش های خستگی ناپذیر و شبانه روزی سنگربانان اصلاح و تربیت ، اشتغال 50 درصدی زندانیان در سال گذشته محقق شد.

مدیر کل زندان های استان اردبیل بیان کرد: امروز با افتخار اعلام می کنیم که در زمینه توسعه اشتغال پایدار و مولد زندانیان، به آمار بالای 80 درصدی رسیده ایم.

وی حمایت های معیشتی و شغلی از خانواده های بی بضاعت زندانیان را از عوامل مهم در کاهش بازگشت مجدد زندانیان دانست و خواستار توجه جدی مسوولان ذی ربط به برنامه های حمایتی برای خانواده های زندانیان نیازمند و نقش آفرینی موثر آنان در کمک به آزادسازی زندانیان جرایم مالی غیرعمد شد.

استفاده از ظرفیت تمامی ارگان ها برای اشتغال زندانیان سیدغنی نظری، نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار در خصوص اقدامات انجام یافته در زندان خلخال اظهار کرد: زندان خلخال از جمله زندان های استاندارد از نظر سرانه محیط آموزشی، ورزشی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال بیش از 80 درصد مددجویان زندان های اردبیل

اشتغال بیش از 80 درصد مددجویان زندان های اردبیل