مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 11:152021-10-03اجتماعي

خانه عروسک های دست ساز در فارس راه اندازی می شود


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس از راه اندازی خانه عروسک های دست ساز بومی، محلی و نمایشی در هفته ملی کودک در استان خبر داد.

- سعیدرضا کامرانی یکشنبه 11 مهرماه در یک کنفزانس خبری گفت: قرار است با راه اندازی خانه عروسک های دست ساز فارس، بیش از 500 عروسک برگزیده جشنواره ساخت عروسک های دست ساز به نمایش درآید.

او با بیان اینکه برنامه های هفته ملی کودک با محوریت کانون و در سایر دستگاه های مرتبط به صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد، افزود: همه برنامه های حضوری با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذرای اجتماعی اجرایی می شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس همچنین عضویت کودکان علاقمند در مراکز فرهنگی، هنری این کانون، نشست مجازی با حضور مادر شهید مدافع حرم، فراخوان ارسال کلیپ مهربانی، خاطره گویی و قصه گویی 90 ثانیه ای با عنوان خاطرات بامزه من و ماسکم ، شعر خوانی با موضوع من شعر می خواندم با شاپرکم گاهی و تولید محتوا در این زمینه، برنامه سفر به سلامت با رویکرد سفر مجازی به مکان های میراثی و جذاب ایران، برگزاری نمایشگاه از 80 نقاشی برگزیده بین المللی اعضای کانون و رونمایی از سی دی قصه های صوتی و دو جلد کتاب را خاطرات از عمده برنامه های ملی هفته کودک اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه عروسک های دست ساز در فارس راه اندازی می شود

خانه عروسک های دست ساز در فارس راه اندازی می شود