مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 11:152021-10-03اجتماعي

گسترش فعالیت های «دارالإکرام قم» با شعار «تحصیل حق همه کودکان است»


مدیر شعبه قم مؤسسه خیریه و عام المنفعه دارالإکرام حضرت ابوالفضل العباس (ع) با اشاره به بورسیه 537 دانش آموز نیازمند در این شعبه، حمایت همه جانبه مسؤولان و خیّرین از اقدامات در حال توسعه این شعبه را خواستار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، منوچهر دهشیری امروز در نشست خبری به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید بیان کرد: این مؤسسه در سال 1380 و با شعار تحصیل حق همه کودکان است و با هدف شناسایی و جذب دانش آموزان مستعد و نیازمند  شروع به فعالیت کرد و اکنون 23 شعبه در سطح کشور و بیش از شش هزار دانش آموز زیر پوشش دارد.

وی افزود: شعبه قم این مؤسسه مردم نهاد با سابقه هشت سال فعالیت، 537 دانش آموز را زیر پوشش دارد که امیدواریم بتوانیم این تعداد را به بیش از یک هزار دانش آموز برسانیم.

مدیر شعبه قم مؤسسه دارالإکرام اظهار کرد: تمام تلاش دست اندرکاران شعبه قم این مؤسسه آن است که بتوانند به عنوان الگو برای سایر شعبه ها شناخته شوند.

وی اضافه کرد: مجموعه حمایت های شعبه قم از دانش آموزان نیازمند سبب شده تا 130 نفر از دانش آموزان زیر پوشش در سال تحصیلی گذشته معدل بیش از 18 را کسب کنند، ضمن آن که 74 دانش آموز نیز پس از سپری کردن دوران تحصیل از شعبه قم جدا شده و 22 دانشجوی قمی در دانشگاه های کشور نیز همچنان زیر پوشش شعبه قم این مؤسسه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش فعالیت های «دارالإکرام قم» با شعار «تحصیل حق همه کودکان است»

گسترش فعالیت های «دارالإکرام قم» با شعار «تحصیل حق همه کودکان است»