مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 11:052021-10-03فرهنگي

برپایی 12 نمایشگاه صنایع دستی در گلستان


معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی گلستان گفت: هم زمان با هفته صنایع دستی 12 نمایشگاه موقت صنایع دستی در شهرستان های گرگان، گنبدکاووس، بندر گز، بندر ترکمن، - ایسنا/گلستان معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی گلستان گفت: هم زمان با هفته صنایع دستی 12 نمایشگاه موقت صنایع دستی در شهرستان های گرگان، گنبدکاووس، بندر گز، بندر ترکمن، آق قلا، آزادشهر، گمیشان و مراوه تپه برپا شد.

مریم حاجی ابراهیمی در جمع خبرنگاران با اشاره به عرضه تولیدات 205 هنرمند صنایع دستی در این نمایشگاه ها، اظهار کرد: نمد، زیورآلات سنتی، نواربافی، سوزن دوزی، ابریشم بافی، گلیم، قلم زنی، نساجی سنتی، رودوزی های سنتی، سفال، مینای فلز، لباس محلی اقوام، حصیربافی و کاشی معرق ازجمله رشته هایی بود که در این نمایشگاه ها عرضه شد.

وی در ادامه از افتتاح دو خانه صنایع دستی در این هفته خبر داد و افزود: این کار با هدف پشتیبانی از هنرمندان در تأمین مواد اولیه، تولید و بازاریابی و فروش محصولات انجام شد.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی گلستان ادامه داد: خانه صنایع دستی مینای سفال شهرستان آزادشهر با اعتبار 3 میلیارد ریال و 50 اشتغال و خانه صنایع دستی گمیشان بااعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال و 5 نفر اشتغال به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 12 نمایشگاه صنایع دستی در گلستان

برپایی 12 نمایشگاه صنایع دستی در گلستان