مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-03فرهنگي

جوایز آکادمی انجمن فیلم کوتاه ایران در انتظار کاهش پاندمی کرونا


دبیر دوازدهمین دوره جوایز آکادمی انجمن فیلم کوتاه ایران ابراز امیدواری کرد که با واکسیناسیون گسترده شرایط برای انجام داوری و برگزاری حضوری این رویداد فراهم شود.

- دبیر دوازدهمین دوره جوایز آکادمی انجمن فیلم کوتاه ایران ابراز امیدواری کرد که با واکسیناسیون گسترده شرایط برای انجام داوری و برگزاری حضوری این رویداد فراهم شود.

مرجان اشرفی زاده که به عنوان دبیر دوازدهمین دوره جوایز آکادمی انجمن فیلم کوتاه ایران (ایسفا) انتخاب شده در گفت وگویی با ایسنا درباره اینکه آیا در حال حاضر برنامه ریزی خاصی برای چگونگی برگزاری مراسم این دوره از جوایز آکادمی صورت گرفت است یا خیر؟ بیان کرد: طبیعتاً برنامه ریزی ها در همه سطوح منوط به وضعیت کرونا و تصمیم گیری های کلی در ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

اگر شرایط اجازه دهد طبیعتاً ترجیح می دهیم بخشی از سیستم آکادمی و داوری را به صورت همزمان حضوری و آنلاین و نیز مراسم اهدای جوایز را به صورت حضوری برگزار کنیم، اما در حال حاضر نمی توان در این مورد تصمیم گیری قطعی کرد و تا وقتی که واکسیناسیون حداکثری انجام شود باید منتظر بمانیم.

او افزود: با این حال فعلا قطعی است که بخشی از مراحل انتخاب و داوری اولیه به صورت آنلاین خواهد بود و درباره داوری نهایی که بین نامزدهای رشته های مختلف اتفاق می افتد و نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوایز آکادمی انجمن فیلم کوتاه ایران در انتظار کاهش پاندمی کرونا

جوایز آکادمی انجمن فیلم کوتاه ایران در انتظار کاهش پاندمی کرونا