مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 10:502021-10-03بين الملل

خطری که ایران را تهدید می کند


مصر و اردن اگر چه با رژیم اسراییل روابط سیاسی رسمی دارند، اما رهبران این دو کشور عربی نگران هستند، زیرا همکاری ابوظبی-تل آویو ممکن است به کاهش قدرت تاثیرگذاری این دو کشور در فلسطین منجر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، حسن هانی زاده - کارشناس مسائل خاورمیانه؛ نوشت: روزنامه اسراییلی هاآرتص اخیرا فاش کرد که رژیم اسراییل در چارچوب توافقنامه آبراهام پیشرفته ترین تجهیزات و هواپیما های فوق مدرن جاسوسی را در اختیار امارات متحده قرار داده است.

ادعا شده که این دستگاه های جاسوسی قادر هستند تا پارازیت هایی بر تجهیزات الکترونیکی و سامانه های دفاع هوایی کشور های اطراف به ویژه ایران ارسال کنند و این تجهیزات را از کار بیندازند.

قرارداد آبراهام که فوق سری تلقی می شود، در دوران نخست وزیری بنیامین نتانیاهو بین رژیم اسراییل با امارات و بحرین به امضا رسید و ظاهرا کنست اسراییل از مفاد آن کاملا بی اطلاع است.

نخستین گام از همکاری رژیم اسراییل و امارات متحده، اقدام اسراییل در فروش بدافزار های جاسوسی پگاسوس به امارات بود که این بدافزار ها قادرند تلفن های همراه مخالفان امارات را شنود کند.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی این توافقنامه کاملا سری را بزرگ ترین دستاورد دوران نخست وزیری خود تلقی کرد؛ زیرا این توافق موجب خواهد شد تا رژیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطری که ایران را تهدید می کند

خطری که ایران را تهدید می کند