مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 10:402021-10-03دانش

مجوز فعالیت مراکز رشد سطح 1 و 2 دانشگاه آزاد صادر شد


معاون تحقیقات، فناوری نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مجوز فعالیت مراکز رشد سطح 1 و 2 دانشگاه آزاد اسلامی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر شد.

- معاون تحقیقات، فناوری نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مجوز فعالیت مراکز رشد سطح 1 و 2 دانشگاه آزاد اسلامی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای حمایت از مراکز رشد دانشگاه و با توجه به ارزیابی و سطح بندی صورت گرفته برای مراکز رشد دانشگاه و تایید شورای سیاستگذاری و راهبری مراکز رشد دانشگاه، مجوز فعالیت کلیه مراکز رشد سطح 1 و 2 دانشگاه صادر شد.

دکتر دهقانی فیروزآبادی عنوان کرد: این مجوز طی نامه شماره 157174 مورخ 10/7/1400 معاونت پژوهش و فناوری وزارت عتف و به استناد جلسه کارگروه تخصصی فناوری مورخ 14/6/1400 و کمیسیون پژوهش و فناوری شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی مورخ 28/6/1400 به دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

وی افزود: با عنایت به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم و معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی مراکز رشد دانشگاه در ابتدا مجوز اولیه و راه اندازی را از دانشگاه و وزارت علوم دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز فعالیت مراکز رشد سطح 1 و 2 دانشگاه آزاد صادر شد

مجوز فعالیت مراکز رشد سطح 1 و 2 دانشگاه آزاد صادر شد