مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-03سياسي

قدرت نیروهای مسلح، از مولفه های مهم در گام دوم انقلاب است


جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، یکی از مهمترین مولفه های گام دوم انقلاب را قدرت و توانمندی نیروهای مسلح دانست.

- ، امیر نوذر نعمتی در مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدا، فرماندهان 8 سال دفاع مقدس، فرماندهان و دانشجویان برتر دانشگاه افسری امام علی (ع)،گفت: در گام دوم انقلاب باید ایرانی قوی داشته باشیم که یکی از مولفه های مهم در گام دوم انقلاب داشتن نیروهای مسلح قدرتمند است.

وی به نقش پیشکسوتان در تمامی عرصه ها اشاره کرد و افزود: پیشکسوتان ارتش همیشه قهرمان، سال های عمر با برکت خود را صرف خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان های انقلاب کرده و استفاده از تجربیات این عزیزان به ویژه برای دانشجویان جوان لازم و ضروری است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش دانشجویان را الگویی مطلوب خواند و تاکید کرد: شما دانشجویان ولایتمدار دانشگاه افسری امام علی (ع) بعد از فارغ التحصیلی از این دانشگاه مقدس، به عنوان نماد و الگویی نیکو برای افرادی که قصد ورود به این دانشگاه وارد می شوند محسوب می شوید؛ قدر و جایگاه خود را بدانید و در این راستا سعی کنید و از تجارب ارزنده فرماندهان به نحو شایسته استفاده کنید.

امیر نعمتی به روحیه انقلابی گری دانشجویان اشاره و تصریح کرد: روحیه انقلابی گری شما دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) باید بعد از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت نیروهای مسلح، از مولفه های مهم در گام دوم انقلاب است

قدرت نیروهای مسلح، از مولفه های مهم در گام دوم انقلاب است