مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 10:252021-10-03پزشكي

آبان ماه شاهد پیک ششم کرونا خواهیم بود


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: از 3000 داوطلب زنجانی که در کارآزمایی بالینی واکسن کنژوگه شرکت کردند، 20 درصد آنان واکسن نما هستند و محدودیتی در تزریق واکسن های کرونای موجود ندارند.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: از 3000 داوطلب زنجانی که در کارآزمایی بالینی واکسن کنژوگه شرکت کردند، 20 درصد آنان واکسن نما هستند و محدودیتی در تزریق واکسن های کرونای موجود ندارند.

پرویز قزلباش پیش از ظهر امروز (11 مهرماه) در نشست خبری که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه تاکنون 891 هزار و 579 دُز واکسن را در استان زنجان تزریق شده که از این مقدار بیش از 621 هزار دُز واکسن برای نوبت اول و بیش از 270 هزار دُز نیز نوبت دوم است، اظهار کرد: تاکنون حدود 77 درصد زنجانی ها دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان جزو دانشگاه های برتر در زمینه واکسیناسیون گروه های هدف است، افزود: بیش از 891 هزار و 579 نفر در استان زنجان واکسینه شدند که بخش عمده آنان دُز دوم را در طی هفته آتی دریافت خواهند کرد.

این مسئول با بیان اینکه طبق پیش بینی ها در صورت تداوم روند موجود، در آبان ماه شاهد شیوع پیک ششم کرونا خواهیم بود، تصریح کرد: در نیمه دوم آبان ماه مشکلات جدی را در شیوع مجدد بیماری کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبان ماه شاهد پیک ششم کرونا خواهیم بود

آبان ماه شاهد پیک ششم کرونا خواهیم بود