مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-03سياسي

تقدیر از بازی سازان فعال در حوزه ساخت آثار دفاع مقدس


برترین های نخستین جشنواره بین المللی بازی های رایانه ای در حوزه ایثار، فداکاری و شهادت با عنوان «بازی دل ها» معرفی شدند.

- به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی های رایانه ای برترین های نخستین جشنواره بین المللی بازی های رایانه ای در حوزه ایثار، فداکاری و شهادت با عنوان بازی دل ها با حضور امیرحسین قاضی زاده معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت الاسلام سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و نمایندگان بنیاد ملی بازی های رایانه ای معرفی شدند.

در آیین اختتامیه این جشنواره که با همکاری بنیاد ملی بازی های رایانه ای و بنیاد شهید و امور ایثارگران و هم زمان با ایام گرامیداشت چهل ویکمین سالروز دفاع مقدس امروز در سالن شهید رسول زاده برگزار شد، از بازی های برتر در 2 بخش ایده و سند طراحی بازی یا گیم دیزاین داکیومنت با اهدای جوایزی تقدیر شد.

براین اساس در بخش سند طراحی بازی یا گیم دیزاین داکیومنت بازی سایه انتقام از شرکت رایمون مدیا ، بازی مدافعان آزادی از استودیو مارس و بازی همت طراحی شده توسط محمد قنواتی به ترتیب جوایز اول تا سوم این بخش را کسب کردند.

در بخش ایده بازی ژنرال ق.

س با موضوع شهید حاج قاسم سلیمانی از شرکت پرونیوس ، بازی حبیب حرم با موضوع شهید حسین همدانی و طراحی شده توسط محمدحسین حیدری و بازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از بازی سازان فعال در حوزه ساخت آثار دفاع مقدس

تقدیر از بازی سازان فعال در حوزه ساخت آثار دفاع مقدس