مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 09:402021-10-03اقتصادي

خسارت 40 میلیاردی طوفان شاهین به تاسیسات برق سیستان و بلوچستان


مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: پست و تیرهای برق زیادی در چابهار و کنارک آسیب دیده و طبق نخستین برآوردها این میزان خسارت حدود 30 تا 40 میلیارد تومان بوده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: پست و تیرهای برق زیادی در چابهار و کنارک آسیب دیده و طبق نخستین برآوردها این میزان خسارت حدود 30 تا 40 میلیارد تومان بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری سیستان وبلوچستان، علیرضا شهرکی اظهارکرد: خسارت ها در حوزه طوفان در حال برآورد است و کمی زمان می برد اما با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و نظارت ایشان بر روی اقدامات انجام شده در نهایت جمع بندی این خسارت ها انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه طوفان در مناطق چابهار، کنارک و زرآباد باد نسبت به روز گذشته به شدت کاهش پیدا کرده است افزود: آخرین وضعیتی که از طوفان چرخنده شاهین داریم این است که از منطقه دور و به سمت کشور عمان متمایل شده ولی تا ظهر امروز همچنان پیش بینی وزش باد را خواهیم داشت.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بارش باران در زرآباد همچنان ادامه دارد تصریح کرد: شرایط نسبت به روز گذشته کاملا ثابت شده اما به تمام فعالیت های دریایی تا زمانی که شرایط به صورت کام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 40 میلیاردی طوفان شاهین به تاسیسات برق سیستان و بلوچستان

خسارت 40 میلیاردی طوفان شاهین به تاسیسات برق سیستان و بلوچستان